1.Koji bi bili koraci u planiranju ugradnje ili zamjene stolarije?

  1. Zatražite ponudu na email info@artx.hr
  2. Dogovorite izmjeru na tel. 0914204477 ili 0914204476
  3. Prilagodba ponude, želja i mogućnosti stvarnom stanju na terenu
  4. Plaćanje ponude i narudžba iste
  5. Isporuka i montaža stolarije prema aktualnim rokovima

2. Kako da opišem svoje želje u vezi stolarije? Kako da me prodavač najbolje shvati?

Najbolje je vlastitim riječima opisati vaše potrebe te ostaviti u emailu vaš broj telefona kako bi vas mogli nazvati i razjasniti potencijalne nejasnoće.

Poželjno je priložiti fotografiju postojećeg stanja i/ili proizvoda kojeg ste vidjeli na internetu ili kod susjeda kako bi lakše prepoznali što želite zamijeniti /ugraditi, ali i da li mi takovo nešto uopće možemo ponuditi.

Prilikom slanja upita, potrebno je prethodno razmisliti o: Materijalu stolarije (Aluminij ili PVC), Boji stolarije, Sjenilima (rolete /grilje/ žaluzine/ bez sjenila), Zaštiti od komaraca (da/ne), Klupčicama (da/ne), Završnim zidarskim radovima te Zbrinjavanju postojeće stare stolarije.

Kako biste dobili kompletnu i što točniju ponudu za adaptaciju, prilikom slanja upita putem emaila poželjno je opisati postojeće stanje, da li su na objektu prisutni samo prozori, grilje ili rolete te okvirne dimenzije otvora. Nakon toga slijedi razgovor u kojem slušamo vaše želje te se dogovaramo koji bi vam proizvodi najbolje odgovarali.

3 Kako okvirno uzeti mjere prije nego pošaljem upit?

Poželjno je na papiru skicirati prozore/vrata, prozore sa kutijom za rolete ako su prisutni, rastegnuti metar te upisati okvirnu širinu i visinu do kutije te visinu sa kutijom za rolete te isto nam, uz kratak opis nove stolarije koju želite, poslati na email info@artx.hr.

4. Nakon što prihvatim ponudu, koji mi je sljedeći korak?

Ako smo prvu ponudu radili po okvirnim mjerama klijenta ili po mjerama iz projektne dokumentacije, ta ponuda uglavnom nije finalna i nije podobna za narudžbu stolarije. Finalnu ponudu radimo prema smjernicama iz mjernog lista kojeg pak sastavlja kolega mjeritelj sa klijentom na licu mjesta. To znači da, kada klijent prihvati ponudu, zove kolegu mjeritelja na tel. 0914204477 ili 0914204476.

Nakon što kolega izmjeri stolariju, revidiramo ponudu i dogovaramo finalne detalje prema kojoj se uplaćuje i naručuje stolarija. Vrlo važim je naglasiti da klijent plaćanjem ponude prihvaća sve detalje iz ponude: tipologiju stolarije (prozor/balkonska vrata/ulazna vrata/klizne stijene/grilje/komarnici/klupčice), količinu krila, otvaranja krila lijevo/desno, ponuđena stakla, boju stolarije i točno takva se stolarija naručuje.

5. Kamo sa starom stolarijom?

Ukoliko se tako dogovorimo, uz nadoplatu vršimo odvoz i zbrinjavanje stare stolarije.

6. O čemu ovisi rok isporuke?

Rok isporuke ovisi o materijalu, tipologiji naručenih proizvoda i boji stolarije. Naša stolarija se NE radi po unaprijed definiranim/standardnim mjerama već po mjeri svakog klijenta. Svaka narudžba je različita i specifična tako da isporuka personaliziranih proizvoda ovisi o boji, ispunama te modelu proizvoda koje je kupac izabrao. Rokove isporuke, ovisno o stanju na tržištu materijala koji se ugrađuju u stolariju, kroji tvornica stolarije Marlex.  

7. Kako ostvariti popust?

Kod kupnje stolarije cijena (popust) se formira ovisno o: materijalu, načinu ugradnje, roku isporuke te složenosti same montaže, demontaže i izvedbe svih ugovorenih radova. Točnu cijenu možete očekivati isključivo nakon što smo sve ispitali na terenu te dogovorili u uredu. Do tada je ponuda okvirnog karaktera i podložna brojnim promjenama.

8. Što gledam kad uspoređujem cijene drugih ponuđača?

Kada se uspoređuju cijene, treba obratiti pozornost da se uspoređuju prozori istih karakteristika (istog materijala, dimenzija, boje stolarije, vrste stakla, količina), a za sitne, često zanemarene detalje koji se vode pod dodatna oprema, poželjno je potražiti pomoć vašeg prodajnog savjetnika PVC i ALU stolarije i proći do ARTX ureda na konzultacije.

9. Kvaliteta vaših prozora se razlikuje od ostalih jer…?

Karakteristike proizvoda su te koje čine proizvod više ili manje kvalitetnim. Kvaliteta naših proizvoda se može iščitati iz Ug/Uw/Rw/g vrijednosti svakog pojedinog komada stolarije u ponudi, a dodatno, kvalitetu možemo potkrijepiti i službenom dokumentacijom, atestima i certifikatima. Kvalitetu naše izvedbe potvrđuju i mnogobrojne pozitivne recenzije. Kvalitetu naših proizvoda možete provjeriti u našem salonu na adresi Valturska 78/5.

10. Koje je najbolje doba godine za naručiti i montirati stolariju?

Montiramo stolariju tokom cijele godine; područje Istre sa malim količinama kišnih (i ledenih) dana daje nam mogućnost cjelogodišnjeg rada.

11. Imate u ponudi protuprovalna vrata?

Ne nudimo protuprovalna vrata jer ne prodajemo čelična vrata. U našoj ponudi nudimo ALU ili PVC sigurnosna vrata sa tri točke zaključavanja.

12. Imate u ponudi krovne prozore?

Krovne prozore ne nudimo.

13. Imate u ponudi garažna vrata?

Segmentna garažna vrata ne nudimo, ali PVC ili ALU jednokrilna / dvokrilna vrata u funkciji garažnih vrata radimo.

14. Što nudite sa uslugom „ključ u ruke“?

Usluga „ključ u ruke“ uključuje izmjeru, izradu, dostavu, demontažu, montažu stolarije, završne zidarske radove, ugradnju klupčica, komarnika, prepravak ograda, odvoz stare stolarije i garanciju za sve navedene poslove. Preuzimamo odgovornost za cijeli proces; kada je proces završen, klijent preuzima kompletno gotov posao.

15. Je li uvijek potrebna završna zidarska obrada?

Ukoliko se radi o adaptaciji gdje se stari prozori/vrata skidaju te ugrađuju novi, postoji vrlo velika vjerojatnost da će klijent imati potrebu za završnom zidarskom obradom nakon montaže. Iznimke postoje, ali su rijetke.

16. Što je RAL UGRADNJA?

RAL ugradnja je sinonim za niz smjernica i standarda za kvalitetnu ugradnju prozora kojoj je za cilj sprečavanje gubitka topline, prodora i kondenzaciju vlage u prostor te osiguranje kvalitetne zvučne izolacije. Montaža po RAL smjernicama će, posljedično, spriječiti pojavu vlage, gljivica, smanjenje izolacijskih svojstava i sl.

17. Koja je razlika između ALU i PVC stolarije?

Prilikom odabira stolarije treba obratiti pozornost na na trajnost, toplinsku i zvučnu izolaciju (Uw/Ug/Rw/g), održavanje, estetiku i cijenu: Ako je prioritet izdržljivost, čvrstoća i moderan dizajn, izbor bi trebao ići u smjeru aluminijske stolarije. S druge strane, u izbor stolarije s jako dobrom izolacijom, ali fleksibilnijim budgetom, ulazi PVC stolarija. 

18. Da li je važan broj komora u PVCu i čemu to služi?

Broj komora, a još bitniji, broj brtvi na PVC stolariji neke su od karakteristika PVC profila. Profili različitih proizvođača profila razlikuju se prema broju brtvi, komora, dubini ugradnje i debljini stjenke profila. Profili koje naš proizvođač stolarije / Marlex koristi u proizvodnji stolarije, njemačkog su proizvođača profila Aluplast, a u Hrvatskoj se distribuiraju kroz Sustav 7000/8000 i Sustav NEO. Oba su šest komorni sustavi sa trostrukim brtvljenjem koji daju značajan doprinos termo i zvučnoj izolaciji.

19. Topli/termo ili hladni aluminij, u čemu je razlika?

Razlika je u konfiguraciji profila i posljedično, cijeni profila.

Aluminij sa prekinutim termo mostom / profili termo aluminija se koristi za prostore u kojima se stanuje, prostore koji se zagrijavaju i rashlađuju i kod kojih je bitna termo i zvučna izolacija.

Profili u hladnom aluminiju se koriste za zatvaranje balkona/terasa, zimskih vrtova, konoba, raznih prostora prevnstveno radi kiše i vjetra; takve prostorije nisu namjenjene za stanovanje. Zagrijavanje i rashlađivanje prostora u kojima je ugrađena stolarija od hladnog aluminija zbog velike razlike u temperaturi unutra/van mogu uzrokovati kondenzaciju po profilima s unutarnje strane.

Pogledajte više ovjde.

20. Da li su klupčice potrebne?

Razlikuju se unutarnje i vanjske klupčice. Vanjske klupčice su vrlo važne jer usmjeravaju bilo kakvu vodu OD, a ne PREMA vanjskoj fasadi, odnosno OD prozora/otvora, a ne prema njemu. Bitna su stavka prilikom hidro izolacije otvora.

Unutarnje klupčice su dekorativni element svakog prozora.

21. Kako odabrati pravu klupčicu?

Vanjske klupčice mogu biti od aluminija ili kamena, a unutarnje od PVCa ili opet kamena. Razlika u materijalima se očituje u estetici i cijeni; kamen je nešto skuplji i od ALU i PVC klupčica.

22. Zašto se klupčice montiraju naknadno, a ne isti dan?

Proces ugradnje stolarije se razlikuje ovisno o tome da li se radi o novogradnji ili adaptaciji. Kod adaptacije se mjere za klupčice uzimaju nakon montaže prozora kako ne bi došlo do grešaka u dubini, zbog čega ih nije moguće ugraditi isti dan.

Kod novogradnje se gotovo sve stavke iz ponuda mogu unaprijed dogovoriti i predvidjeti pa se tako i klupčice mogu naručiti i ugraditi skupa sa prozorima.

23. Rolete, grilje ili žaluzine? Kako se odlučiti?

Ovi proizvodi spadaju u skupinu „zaštitnika od sunca“, a kod odabira skrećemo pozornost na: izolaciju, sigurnost, praktičnost, mogućnost ventiliranja, trajnost I naravno dizajn.

Zaključak: Za najbolju izolaciju i sigurnost: rolete

                 Za mediteranski izgled i prozračnost: grilje

                 Za modernu kontrolu svijetlosti i velike površine iz komada : žaluzine

24. Može li se naknadno instalirati komarnik?

Komarnik se često može i naknadno ugraditi, ali svakako tehničar mora isto provjeriti prije narudžbe.

Različite situacije i stanje na terenu mijenjaju tipologiju i način ugradnje komarnika; ukoliko su na objektu prisutne grilje ili rolete ili nikakva zaštita od sunca, isto utječe na mogućnost ugradnje različitih vrsta i tipova komarnika.

25. Koje su standardne boje u PVCu? Zašto je tolika razlika u cijeni između boja?

Standardna boja i pritom najpovoljnija boja i boja s najbržim rokom dostave u PVCu je bijela. Boje koje se često koriste u našem okruženju su antracit, zlatni hrast, orah i one su nešto skuplje od bijele boje. Ostale boje koje su manje zastupljene, iako dostupne za narudžbu, duže se čekaju i cijena im je značajnije viša u odnosu na standardnu.

26. Čemu služe dodatna proširenja?

Dodatna proširenja mogućih širina 15, 35, 60 i 100 mm dio su našeg asortimana koji služe kao dodatak našim profilima u situaciji gdje se npr. vanjska i unutarnja špaleta razlikuju u širini, služe za ugradnju stolarije na stare erte, koriste se u novogradnji kao dodatak ispod stolarije jer nose cijelu težinu stolarije.